می توانید با ESRD بیمار یک شانس برای اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید با ESRD بیمار یک شانس برای اجتناب از دیالیز

یکی از بستگان من او کردم پایان مرحله بیماری کلیوی و من می خواهم بدانم که آیا او می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز است. او فقط 35 سال سن و ادرار می تواند مانند فرد عادی است. علاوه بر تورم در پاها او هیچ علائم جدی دیگر.
همانطور که همه ما می دانیم که ESRD سخت به درمان است، اما با درمان مناسب می توان آن را به خوبی کنترل، است که می گویند تا زمانی که نسبت خود را می توانید یک درمان مناسب او می تواند شانس برای جلوگیری از دیالیز دریافت کنید.
چرا نسبی خود را می توانید شانس خود را برای جلوگیری از دیالیز است؟
1. شما می دانید علت اصلی بیماری های کلیوی عدم خون و اکسیژن در سلول های کلیوی است. از توضیحات خود را، اگر چه او در پایان مرحله نارسایی کلیه بوده است. اما حجم ادرار خود خوب است، که به معنی بسیاری از خون و اکسیژن هنوز هم می توانید از طریق سلول های کلیه خود را. است بالقوه وجود دارد را برای او به بهبود سلول های کلیه آسیب دیده خود را.
2. برای گزارش او، اگر چه سم زیادی را در بدن خود را، اما الکترولیت خود را اساسا طبیعی است. علاوه بر این، در حال حاضر به جز تورم در پاها، او هیچ ناراحتی های دیگر جدی مانند استفراغ، نارسایی قلبی، مشکل نفس. نسبتا صحبت کردن، به عنوان بیمار نارسایی کلیه، وضعیت خود است خیلی بد نیست برای دریافت درمان.
3.he فقط 35 سال سن دارد و هنوز هم دیالیز، بیماری تاریخ دیگر را ندارد. در مقایسه با بیمار قدیمی است، ارگانیسم خوبی برای بازیابی وجود دارد.
بنابراین به عنوان یک دکتر من به او توصیه به درمان های جایگزین به موقع، به طوری که او می تواند عملکرد کلیه خود را زودتر بهبود یافته و سپس به یک زندگی بهتر بدون دیالیز.
اگر می خواهید به کنترل ESRD به خوبی و یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: